Επιστροφές - Εγγύηση

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους . Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημά μας ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στο κατάστημά μας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης πρέπει πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με την εταιρεία μας, είτε μέσω τηλεφώνου τηλ: 2108830311 - 14, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: information@elina.gr). Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:

  1. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για υπηρεσίες) ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα») και σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον Πελάτη με μια παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά από τον χρόνο παραλαβής και του τελευταίου, ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής «Υπαναχώρηση»).
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  3. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρεία ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
  4. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ (ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ, 3ης Σεπτεμβρίου 59, Αθήνα, 10433) β) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση information@elina.gr και η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.
  5. Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο κατάστημά μας.
  6. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται στο κατάστημά μας.
  7. Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η εταιρεία ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του.
  8. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης
  9. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε εταιρεία ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.
  10. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

Εγγύηση Καλής Λειτουργίας Προϊόντων

Οι εγγυήσεις των προϊόντων είναι αυτές που ορίζονται από τους Οίκους, και το service αυτών εκτελείτε στο κεντρικό service της εταιρείας μας, ή αποστέλλεται για service στον οίκο που ανήκει. Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι ο Αγοραστής να έχει την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς, να ακολουθεί σωστή χρήση του προϊόντος, να τηρεί τις οδηγίες χρήσης, να συντηρεί και να καθαρίζει το προϊόν. Η εγγύηση δεν καλύπτει βλάβες από κακή χρήση ή ασταθή παροχή ρεύματος. Οι εγγυήσεις παραδίδονται με ευθύνη του Αγοραστή στην Αντιπροσωπεία (ΕΛΙΝΑ ΙΚΕ), ή μέσω του καταστήματος από το οποίο αγοράστηκε το προϊόν. Σε περίπτωση που το προϊόν σταλεί απευθείας στην εταιρεία μας, τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη, μέχρι την έδρα μας, και κατά την επιστροφή από την έδρα μας πίσω στον Πελάτη.